Pages

SweetMuslimah.com

Thursday, November 14, 2013

sPenDinG tIme t0gEthEr


aSSaLAmUaLaikuM....

selamat tengah hari!!!arini nak share mana kami pergi masa besday hubby. Tak rancang p0n sebab kalau rancang mesti tak jadi..masa tu kebetulan nak balik rumah dari kampung, dah alang-alang keluar, kami p0n keluar lah berjalan selepas loading barang kat rumah. Lagipun dah lama kami tak spent time t0gether(macam banyak sangat kerja lak kan..hihi)..ni lah masanya..Aku siap ala kadar je, hubby & Nayli dah siap dari kampung dah..then kami putuskan untuk ke Mahk0ta Parade. Memang jarang pergi sana, selalunya pergi Jusc0 je..sampai je masa tu dah azan Magrib, s0 kami tunaikan s0lat bergilir..masa tunggu turn hubby aku bawaklah Nayli berjalan sekitar 1st fl00r.r0und dekat satu kedai baju ni, staff die tengah pakaikan baju kat patung..Nayli tarik tangan aku masuk kedai tu, pastu d0k terpegun teng0k patung tu..teng0k haa gaya die ni..


Sampai tak bergerak, aku ajak jalan p0n die marah..Hai Nayli, macam jakun lak anak aku ni.hihi..aku layan kan jugak then aku dukung die..nak sampai tempat surau tu, aku turunkan die.dia nampak kedai mainan, tapi tak masuk..teng0k je display kat luar tu. D0k tengok mainan kat situ, aku biarkan je janji die tak berlari.umi tak larat nak kejar nanti..hehe.d0k jalan sepanjang cermin tu cakap s0rang2 & tunjuk mainan tu.nasib tak minta dibelikan..fuh.


then lepas hubby keluar, kami p0n jalan..hubby ajak singgah kedai jam nak tukar battery..Sempat lagi snap time tunggu staff ni g0deh jam hubby..nasib tunggu tak lame..


then hubby ajak makan aiskrim..kami p0n ke sini...


Memang dah lame tak makan sini.gaya dua beranak dapat aiskrim..hee..nak-nak si kecik tu, satu cup tu dia s0rang je..adeh.Nayli2..


Lepas habis aiskrim, hubby suggest nak makan kat sini..


 Perut masing-masing p0n dah berker0nc0ng...apa lagi, terus drive ke Windmill..


Senyuman besday b0y..hehe..nasib dia yang belanje...aku & Nayli tukang makan.


Si kecik yang tak tau d0k diam nih..lepas je isi perut, kami p0n pulanglah dengan hati & perut yang kenyang..walaup0n tak berjalan sangat, atleast kami dapat gak spent masa bertiga..ser0n0k gak kadang2 berjalan..kalau selalu nanti jadi b0san lak..thanks hubby bawak kami jalan-jalan!!!!

2 comments:

kak gojes said...

comelnya nayli....dia heran kenapa patung tu hitam duduk tinggi2

Unknown said...

Ye kot kak..pastu dok terfikir nape patung ni hitam..hehe