Pages

SweetMuslimah.com

Thursday, November 7, 2013

K0nv0kEsYen UteM yAng kE-9


aSSaLamUaLAiKuM....

pada 26-27 Oktober telah berlangsungnya k0nv0kesyen Universiti Teknikal Malaysia Melaka, UteM..ecece..gaya cam nak pr0m0te U je kan?!hihi..apa salahnya, sambil menyelam minum air kan..UteM merupakan Universiti Teknikal yang Pertama di Malaysia..kalau ada yang berminat, b0lehla layari www.utem.edu.my. tapi kali ni bukan cerita pasal aku yang berk0nv0, insyaAllah lepas habis Master ni, aku p0n akan k0nv0 gak..harap-harap cepatlah aku habis..hee.. ni cerita hubbyku yang terlibat dalam Gamelan sebagai pemain Bar0n Sar0n..apa tu???ala..benda yang bulat2 ade knob atas tu untuk diket0k..paham?tak jugak?haish..0k2, ni lah rupanya..


s0, pagi Sabtu tu, besiaplah hubby ku untuk menjalankan tugas..agak memenatkan jugak lah kata nya walaupun hanya duduk dan mengetuk.

bila malam dia sampai umah, mmg flat habis..k0nv0 yang berlngsung selama dua hari tu telah membuat hubby ku tersangat letih.cian dia & jugak sian aku sebab dua hari tanpa hubby di rumah.hihi..ayat ngada je kan..padahal malam dia balik je. So, aku p0n isilah masa aku & Nayli supaya masa cepat berlalu...j0m intai pic mereka masa Gamelan..







Ciput je pemain Gamelan lelaki..hehe..banyak perempuan yang k0nker.yela, main ala gemalai gitu(asal b0le je nak menyebut).haha..tapi lelaki yang main Gamelan p-n perkasa gak tau..hihi.. Ok, pic yang last sekali adalah view dari tempat hubby bermain..sekian lap0ran dari saya.

No comments: