Thursday, July 10, 2014

#pRaYf0rGazA


sesungguhnya aku ingin mengajak rakan-rakan alam mayaku untuk sama-sama mendoakan kemenangan  buat umat Islam di Palestin yang kini sedang berkorban nyawa untuk mempertahankan hak mereka..
di malam jumaat yang penuh barakah ini, marilah kita sama-sama mendoakan kesejahteraan mereka..
menitis airmata tatkala melihat mangsa-mangsa yang kebanyakkannya terdiri daripada bayi dan kanak-kanak yang belum mengerti apa-apa..
di bulan ramadan yang mulia ini, mereka diuji dengan ujian yang sangat berat..
tatkala kita disini makan dengan penuh mewah, ada dikalangan saudara kita disana hanya makan rumput..
kita disini puasa sehari pun tak tahan, tetapi mereka terpaksa berpuasa berhari-hari disebabkan keadaan negara mereka..SubhanAllah..semoga mereka sentiasa dilindungi Allah..marilah sama-sama kita sedekahkan Doa Qunut Nazilah buat saudara kita di Gaza...amin..

*source :g00gle &facebook



bagi yang berkemampuan, bolehlah memberi sumbangan kecemasan buat saudara kita di Gaza..
walaupun tidak banyak, tetapi ia dapat membantu mereka yang sedang kekurangan banyak sumber di sana..


selain itu, marilah kita sama-sama boycott semua barangan dan makanan dari yahudi laknatullah..
semoga dengan ini, kita dapat menyelamatkan nyawa-nyawa saudara kita..
SubhanAllah..
amin...


Lots of Love,

Tuesday, July 8, 2014

iNgiNkaN pEndaPaTaN yAnG LuMaYAN??



DENGAN MODAL SERENDAH RM20, ANDA BOLEH MENJANA SEHINGGA RM600 SEBULAN!!!!
tggu apa lagi..jom buat duit raya dengan mudah!! jom daftar segera..
untuk mengetahui lebih lanjut, klik disini --> http://www.rm20segera.com/?r=uminayli

Friday, July 4, 2014

sEmaRak rAmAdAN



Lots of Love,

Wednesday, July 2, 2014

wOrdLeSS wEdNesDay

*image source : g00gle




Lots of Love,

Tuesday, July 1, 2014

jUrugAmbaR pRofEssiOnaL



bila tengok gambar ni, terasa diri ini semakin dimamah usia..haha
mana taknya..anak dah pandai dah nak jadi cameraman ooppss..
camerawoman tak bertauliah..hihi
tengoklah aksi Nayli nak amik gambar ni..sungguh tiada kesopanan..
dengan berpeluh-peluhnya lagi...
dah besar dah anak umi ni..macam2 dah pandai..
pandai merajuk pon ye jugak..hehe
apa2 pon telatah anak-anak selalu memberi senyuman kepada kita...
semoga Nayli membesar dengan sihat ye syg.. :)

Lots of Love,