Monday, March 23, 2015

Happy Bornday Nayli!!!

Selamat petang!!! 3 tahun sudah berlalu, tetapi rasa macam baru je semalam aku melahirkan seorang puteri yang diberi nama Nayli Firzanah! Satu pengalaman yang tidak akan dilupakan.Tak sangka Nayli cepat membesar dengan sihat. Alhamdulillah. Terima kasih Allah atas pinjamanmu ini. Rezeki anak datang lagi. Sudah nak masuk bulan yang ke-6. Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku. 

Entri kali ini Umi tujukan khas buat Nayli Firzanah. Nanti dah besar & panjang umur, Nayli bolehlah baca ye sayang coretan umi yang tak seberapa ni. :)

Selamat Hari Lahir yang ke-3 buat Nayli Firzanah
Semoga Allah lindungi & pelihara anak umi dunia & akhirat. Umi & Mama sayang sangat kat Nayli. Semoga anak umi membesar dengan sihat, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, jadi anak yang baik, taat & banggakan umi mama ye syg. Bile dah besar nanti jangan lupa umi & mama ye syg.. sobs(sape pulak yang potong bawang time2 camni nih!). Tiada apa lagi yang Umi nak selain nak tengok anak Umi ni membesar & jadi orang yang berguna kepada agama,bangsa & negara suatu hari nanti.. Aamin..
 Nayli Firzanah (0-3 years old)

Hugs & kisses,