Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, November 20, 2013

k0tEx Rise Up (vote me!)


aSSaLAmuALaikUm....


kali ni aku nak minta tolong korang-korang yang singgah blog ni & baca entry ni tolong like gambar aku boleh tak???please please please (muka kesian)....
hehe..actually aku ade masuk peraduan KOTEX RISE UP...
so, aku memerlukan seberapa banyak like untuk menang..hehe..kalau korang nak join pon boleh...
tapi tolong ye like gambar aku..hihi...kat bawah ni step-step die...

1.click link ni =>  KOTEX RISE UP (it will take some time to load..sabar ye)
2. click GALLERY (see picture)
*sebelum tu kene like dulu page ni ye

3. dekat kotak cari, taip => nor faezah alias
atau
dekat arrow no. 2, boleh tekan nombor-nombor kat bawah tu..(lagi senang cara ni)


4. bile dah buat step 3, korang akan nampak gambar aku yang dalam bulatan kuning itu..click pic tu..

5. tadaaaa!!! akan keluar gambar aku versi besar sikit..then kat bulatan kuning tu ada button UNDI tau..korang click lah undi tu ye..hehe


sekian cara-cara nak vote pic saya..harap-harap tak menyusahkan korang ye... 
pada sesiapa yang telah mengundi, saya ucapkan bebanyak terima kasih..
jasamu akan ke kenang...cewah!!


No comments: