Pages

SweetMuslimah.com

Monday, November 4, 2013

bILe UjuNg mInGGu Di h0sPiTaL..



aSSaLAmUaLaiKuM...

hujung minggu lepas my mum masuk hospital disebabkan garam galian tinggi..now i know that it could cause heart failure..huh, tak pernah nak amik tau bab2 penyakit ni kan..sekali kene kat mum, sedihnya aku..mana taknye..tengok mak aku kene masuk ubat, cucuk sana sini..haish!!gerun aku melihatnye..kalau aku yang kene, ntah macam mana lah..sedih tengok mak aku..mesti sakit. kali ni mum dok hospital dari jumaat - isnin..lame kan?? 

my family & grandma..(nia & nayli apesal tu?)
my sisters & anak2(ny0ny0t je anak aku nih)
sempat lagi berposing..yang belah kanan single..anyone????hihi
ni time ari sabtu..kebetulan my big sis wat surprise padahal dah wat ayat sedih cakap xdapat balik..dush!!
inilah mak saya!!!sayang mak!!sem0ga cepat sembuh!(wif cucu yang manja)
anyway, pagi tadi mum call..mum cakap dia dah b0leh keluar dah sebab bacaan garam dalam badan dah turun..alhamdulillah..sem0ga mak sentiasa sihat..amin..love u mom!!

2 comments:

Unknown said...

dayat doakan semoga cepat sembuh..banyak2 berdoa :) insyaAllah segala urusan dipermudahkan :)

Unknown said...

amin2...thanks dayat!!