Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, November 20, 2013

biLe LCCT diJadIkaN rUmAh KedUa..


aSSaLamUALaikUm....

haish!!tajuk nak gempak je kan..hihi...ni cerita time hantar SIL nak g Sabah aritu...kami yang menghantar mereka ke LCCT...lepas amik SIL & MIL kat rumah die, kami pun meneruskan perjalanan kami..


 sebelum tu, haruslah mengisi minyak dulu...


 gaya anak-anak menunggu hubby isi minyak..haha


 aku yang keb0sanan & Nayli yang kemengant0kkan..


alhamdulillah selamat sampai ke destinasi yang dituju....


 aksi anak-anak yang teruja..adoi...sabar jela..anak aku pun j0in sekali..


hehe...NaNayli...gambar yang last ni tak tahan...berbalik pada tajuk, sebenarnya nak tunjuk pic ni lah..akibat terlampau b0san, anak aku dah melesau atas lantai dah..adeh..macam-macam perangai..ngan merengek lagi..panjat-panjat lagi..aduh..penat mulut Umi...sebenarnya banyak lai pic tapi dalam ipad....tak sempat nak amek..huhu
 inilah aksi-aksi mereka sepanjang menunggu masa departure SIL aku...hehe..dia dah pun selamat sampai ke Melaka...nanti aku update lagi ye..

No comments: