Pages

SweetMuslimah.com

Sunday, November 10, 2013

HamPiR sEtaHUn tiDaK bErSuA...


aSSaLamUaLaiKum....


semalam tak sempat nak update memandangkan aku terlampau melayan video dari Pinkmarbles..hee.suka teng0k vid yang dia hasilkan.setanding Mat Lutfi.tapi versi perempuan. selamber je..klaka teng0k mimik muka dia..pecah perut ketawa.hehe..sweet & cantik 0rangnya..keep it up girl!!anyway, berbalik kepada tajuk di atas, yang mana aku merujuk kepada anak buah aku iaitu Alisha (anak ke-2 abang aku). Aku tak pernah jumpa dia since baby lagi, hanya dari gambar je..sebabnya?sebabnya time aku tak balik kampung la time tu Alisha balik..aekarang ni dia dah 11 bulan, kebetulan masa aku balik untuk Maal Hijrah aritu, parents dia bawak dia g z00 Melaka, s0 d0rang p0n singgah la kampung..dpat gak aku berjumpa dengan budak bermata besar ini..memang sungguh besar matanya..tapi dia taknak 0rang yang dia tak kenal..sob..sob..


Inilah dia budak bermata besar itu..c0mel je, yang kelakar, dia teng0k upin ipin kat tab..bila cerita tu abis je, dia merengek, bila bukak balik, dia diam..nangis ngada..geram aku!!rasa cam nak gigit & k0rek mata dia(extreme sgt kah aku?)haha..


Inilah nenek & cucu-cucunya..teng0k tu, nenek & Alisha je yang pandang kamera..yang lain d0k buat hal sendiri..canggih t0l budak2 sekarang kan. Kecik-kecik dah dapat tab, ipad..zaman cepat berubah..bertuahnya anak-anak sekarang..time ni anak aku lena dibuai mimpi yang indah disusuli dengan bunyi hujan yang merintik-rintik..ewah!0ver lak aku ni akn.haha.anyway, bef0re Alisha balik, aku dah p0n cium budak tu sampai menangis..huarghahahaha

No comments: