Wednesday, November 13, 2013

J0m tergah bl0g Kami


aSSaLamUaLaiKum..


salam rabu..cepat je dah hari Rabu kan..so, tak nak banyak cakap arini..kepada pembaca yang selalu singgah kat bl0g aku @ yang BW,  j0m singgah jugak bl0g penulisan kami (gabungan bersama BFF aku) iaitu Kak Fyda & Myra Mokhtar..b0lehlah baca penulisan mereka yang telah memenangi eBOOK C0mpetiti0n 2013.....aku bel0m berkesempatan lagi untuk menjadi penulis seperti mereka..In sha Allah satu hari nanti.. j0m klik link ni!! 

Post a Comment