Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, November 19, 2013

0uR wEEkeNd!!


aSSaLamuALaiKum....

ni cerita hujung minggu kami..terisi jugak masa lapang kami sekeluarga..heh..kalau tak d0k membuta je.hahaha...pagi2 lagi aku dah bangun sediakan sarapan yang simple..sebabnya nanti nak masak tengahari awal sikit..dah lepas makan, rehat jap..then aku pun bertungkus-lumuslah di dapur s0rang-s0rang sementara hubby jadi babysitter separuh hari..hehe..dia yang mandikan Nayli sebabnya Umi sibuk nak membakar ikan..hehe..dah lame dah tak makan ikan bakar.kebetulan sabtu malam g tesco nampak ikan cencaru, terus cakap kat hubby nak wat ikan bakar..hubby pun cakap sedap gak, dah lame tak makan...so, inilak menu simple kami hari tu...inilah haisl kerajinanku..haha


 ikan cencaru bakar, cili kicap (homemade) & ayam madu bakar..yummy!!!
memang bertambah lah kami laki bini makan..hahaha...
ini pulak aktiviti petang setelah masing-masing kekenyangan..hehe..tapi lewat petang sikit lah sebab anak dara ni dok tidoq tghr td..


 ni time kat luar rumah..hubby & Nayli main lari-lari..pastu time hubby nak g buang sampah, aku mengimul -ngimul nak ikut jugak..ajak hubby pusing-pusing naik motor..hehe..nasib hubby nak melayan.hikhik..yela, bukan selalu dapat nek motor..time dating dulu je naik..dah ada anak nek kete la kan.

 time ni motor tengah bergerak..aku mintak hubby snap..haha.bahaya kan...huhu.wah anak aku, gaya menikmati angin petang konon..muka tak boleh blah..haha


 hihi..nak gak enterprem kan...Umi & Nayli..


last sekali hubby bawak singgah taman permainan yang dekat ngan rumah..melayan aku yang ajak.haha..0ver kan!!! tapi aku main buai je..dah lame tak naik buai, bile buai tinggi-tinggi rasa nak tercabut jantung...Nayli pun nek buai sekali..ni pic die tengah cakap 'smile'!!!tapi tak smile pun..dah pandai sikit nak berp0sing.kalau tak jenuh amik pic die tapi semua gegar!!!!

sekian lap0ran dari UmiNayli!!




No comments: