Pages

SweetMuslimah.com

Thursday, November 21, 2013

kEdAi k0pI


aSSaLamUaLaikUm...

dah makan tengahari ke? mesti semua dah kan???hehe..
anyway nak share satu kedai yang baru dibuka dekat dengan tempat yang aku selalu makan...
sape orang Melaka mesti tau taman MINI MALAYSIA kan??!!
kat situ ada kedai makan...
so, bila perasan ada kedai baru, kami pun try lah...
nak tukar selera la plak kan...


ini nama kedainya...simple je kan..


yang buatkan aku suka sebab ada variety of menu..ada nasi lemak, spagetti, roti, lempeng, mee/bihun soto..bla..bla..bla


semua aku teringin nak makan...hah.tapi at last aku try mee soto...sedap...licin aku hirup supnya...hee..
harga pun ok..yang bestnya, kalau student, boleh dapat diskaun..hehe..
so, kepada sesiapa yang dok dekat dengan MINI MALAYSIA @ sesiapa pun yang singgah Melaka, 
bolehlah try makan kat kedai ni...

sekian......


2 comments:

kak gojes said...

namanya mudah d ingat KEDAI KOPI...

wow..soto

Unknown said...

kan kak..tgk je dah menyelerakan..aptah lagi kalau makan..hii