Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, May 8, 2013

tERiMa KasiH seMua!



aSSaLamUaLaiKum....

ni pengalaman pertama aku menjadi sponsor...
thanks pada MOHD ZUHRI sebab beri aku kesempatan menjadi salah seorang dari sponsor segmen die and melayan pertanyaan aku.hihi.(al-maklumlah 1st time beb!)
thank you so much pada semua yg telah follow blog aku..dari 36 jadi 160???sgt2 terharu (wat muka comel mata berair)diharap korg semua x muak baca entry ntah ape2 aku ye(tolonglah baca ye.tsk..tsk.)miu.miu.miu.

oh, btw ape ek yg aku sponsor??
jeng..jeng..jeng..ni dia!!2 novel yg boleh dikatakan hot jgk le..
*sebenarnya saya isteri dia
*suami aku uztaz


 sekalung tahniah wat pemenang novel ni yer...nanti novel ni akan sampai ke rumah anda..tungguuuuuuuu...

 (suami aku ustaz)
2.http://www.fizgraphic.com/2013/04/segmen-simple-simple-by-mohd-zuhri.html
(sebenarnya saya isteri dia)

done!

No comments: