Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, May 15, 2013

j0m bErbUkA!


aSsaLamUaLaikUm...

huh!petang2 cenggini ngantok lak mata ni.
ditambah dengan bilik aircond..
kalau disorong bantal, harus katup mata ni..huhu
sebelum mata terkatup, jom tengok menu berbuka pose ku semalam..
drip2 ok air liur semlm memikirkan menu ni..
haha..idea my SIL...
barang2 die dah beli 2 malam lepas, so senang..
sampai umah SIL dah membanting tulang dengan ayu berbaju kurung..hihi
aku?haruslah tolong..hihi..nasib Nayli tido petang 2, dapatlah aku tgk 
pembikinan masakan dari SIL.
aku cuma menolong je, sbb aku xpenah buat..
jom tgk pic..sila jgn drooling di bila tengok ye...^_^

spiral goreng
lasagna...uuwaaaaa...
lihat cheesenya yang kami taburkan..uiisshhh...aduh..air liur aku lak yg drip2 ni..bile la nak kul 5 ni.hihi
pada yang berpose, selamat berbuka ye..
haaaiiipp!!bukan sekarang..
tgguu azan magrib yer..harap maklong!!




No comments: