Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, May 14, 2013

NayLi & baYaNg2!!




aSsaLamUaLaiKum....

ok, cukup tuk entry sedih2 k.
Kali ni aku nak cerita kisah lucu my daughter, Nayli.(sila gelak dulu)
*sila bayangkan ye..
Last weekend aku balik umah my mum.
And all my siblings lengkap.
(biasenye susah nak bkumpul sama sebab komitmen masing2)
Then, 1 night Nayli dok syok main2..
Lampu bilik memang tutup, lampu ruang tamu on.
So die pun keluar masuk bilik sebab hubby aku dok dalam bilik..
Tengah2 aku, mak aku n my siss gossip2,
Tetiba Nayli menjerit macam kene cubit sambil lari ke arah aku..
Aku tergamam, my dad lak tgh makan kat dapur,
My dad berlari ke depan sebab panik Nayli menjerit..
Nak dijadikan cerita, hubby aku pun keluar.
Dia ketawa2 , kitorg sumer cam pelik..
Igtkan hubby aku kacau Nayli.
Rupa2nya, hubby aku cerita..
*Nayli nampak bayang2 dia, pastu dia dok main pusing2 ngn bayang2..
Bile nak keluar bilik, dia toleh belakang,
Dia nmpak benda 2 ikut, dia pun ketakutan terus menjerit.*
Then bila dia jalan sket n nmpak bayang2, die nangis.. ^.^
Haha.Nayli2, wat org sumer terperanjat je..
Sekarang dia da kurang takut da sebab kami ajar dia bye2 bayang2..
So, everytime dia nampak bayang2 dia, dia akan cakap baa sambil lambai tangan..

gwiyomi by Nayli
 # tak sangka Nayli bole perasan n alert tentang bayang2..
k. bye!

1 comment:

Fyda Adim said...

gwiyomi!!gwiyomi!!