Pages

SweetMuslimah.com

Saturday, May 11, 2013

b0sAN!!



aSsALaMuaLaiKum.....

aku bosan!
aku bosan dengan bla..bla..bla..bla..bla..bla..
ape kaitan lagu ni dengan pic kat atas ni?
haha..memang ade kaitan bilamana nak hantar Nayli ke taska..
tapi bukan umi die yang b0san..Nayli yang b0san sebenarnya.
so, untuk menghilangkan keb0sanan dirinya, 
Nayli pun wat la memacam cam pic kat atas ni.
aku??
setelah larangan kali yang ke sepuluh ratus Nayli xnk dengar,
 last2 aku diamkan je dan snap je pic die.
maka inilah hasilnye..haha.
tapi pic2 camnilah yang akan membuatkan aku x b0san.kan?kan?
anyway, Nayli dah x nangis cam dulu da time 1st-1st anta die ke taska..
lega sket ati aku..huhu..
ok, done 4 this entry yang bertemakan b0san!


#anyway, thanks bebanyak tu my SIL, Alfidah Adim sebab meluangkan masa mengajar aku ubahsuai blog dan photoscape..almaklumlah, aku agak bz sket.hihi..alasan!!miu..miu..miu 



No comments: