Friday, May 31, 2013

EeeUuUUuUwwWwWww...


ASSALAMUALAIKUM
 
  
Hoh!!
Kembang tekak aku weh nak citer.

Tapi kene gak citer sebabnya aku xpercaye sgt2                       
ape yg telah aku lalui depan mata aku ni..
Situasinya di tandas tempat aku belajar..


Aku masuk tandas disambut oleh ‘poops’!!*mabuk laut terus*
                  

Kat U kot..
Belajar tinggi2 tapi tak tau nak guna flush..
Aduh..dah la aku memang suka masuk tandas yang 2, ko pulak boleh wat cake then biarkan je kat c2..ko igt bahan pameran ke ape?
Nampak sgtlah kepengotoran ko.*sangat marah ni*
Aku memang sgt x boleh terima sebab tandas pompuan kot!!!
Eee....aku xtau lah ape masalah ko tapi pk kan orang lain n pk kan auntie/makcik yang basuh tandas 2..

Kepada orang yang berkenaan, please, please, please don’t ever do it again!!*tegas*














#x suke org cmni!
Post a Comment