Pages

SweetMuslimah.com

Saturday, May 11, 2013

rAJiN!!



aSsaLaMuaLaiKuM..

hari ni datang lak rajin hubby aku ni ajak aku bersukaneka..
atas tiket hadiah cabutan bertuah yang pertama tablet*blink blink mata i u olls..
manalah tau. tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada sape yang tahu.ececeh...
haha..so, pagi tadi baru decide nak g. lagipun dah lame kami x spent time bersama.
so, inilah masanya.(walaupun xde pun bersukan bersama).haha.
jom layan pic2 yang aku sempat snap menggunakan fon yang x berapa nak canggih..

sesi pendaftaran
contest mewarna for kids
dua beradik tekun mewarna
sukanya aku tengok budak kecik ni.fokus!
sesi pemilihan pemenang
 
antara hadiah yang ada
sampai tertido my doter..huhu
time penyampaian hadiah aku lupa nak snap pic sebab 
nak dengarkan nama hubby aku dipanggil ke x.
huhu... bukan rezeki kami nampaknya hari ni..(sedih!)
tapi xpe..kami enjoy!!!


No comments: