Thursday, May 23, 2013

BIG Giveaway : Idola Saya By Nurul



AsSaLamUaLaikUm.....


lame sungguh aku xde masuk2 contest kan?
bukan x nak, tapi sebab masa terhad..
tapi aku ter tarik ngn GA ni sebab tajuk dia IDOLA...
u all pon boleh join tau..
syarat2 dia sgt mudah..
klik jer kat banner bawah nih!!




IDOLA saya???
mestilah mak abah saya kan..kan..kan..
tanpa kedua2nya, sape lah aku didunia ini...


walaupun mak & abah tidak mempunyai tahap pelajaran yang tinggi,
tetapi mereka sentiasa ingatkan kami tentang betapa pentingnya pelajaran itu..
ibu bapa mana yang nak tengok anaknya kecundang kan??
walaupun hidup kami x semewah orang lain,
tetapi alhamdulillah segala makan pakai kami disediakan...
bila aku dah dewasa, baru aku mengerti maksud kasih ibu bawa ke syurga, kasih ayah tiada tandingannya..
aku sayangkan mak & abah..


tag : 




Post a Comment