Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, December 25, 2013

tiDaK sIhAt


selamat pagi semua!!
saat entri ini ditulis, jam telah menunjukkan pukul 12.10 am..
mesti ramai yang sedang beradu 7 juga tengah melepak..
almaklumlah, cuti dah kan.
hari ini hari natal..adalah dengar bunga api berdentang-dentung..
tapi tak semeriah raya aidilfitri lah kan.
Nayli's already gone to her dreamland..aku and hubby je belum tido..
mata tak mengantuk lagi..
lagipun lately ni perut tak sedap..
buang air besar pon lain macam..
macam orang cirit-birit..
tapi aku sekali je sehari..mm..ntahla..
tambah sakit pinggang lagi..nak bongkok susah..
so, pergerakan agak terbatas.
nasib hubby banyak membantu..
ni semua membuatkan aku jadi moody dan tak bermaya..
actually, lagi dua hari besday aku..
aku berniat nak cari sponsor & buat GA..
tapi terpaksa hold dulu atas sebab kesihatan yang tak mengizinkan..
buat rakan-rakan blogger yang sudi singgah blog aku, 
nanti akan aku balas kunjungan korang ye..
harap maaf semua..doakan kesihatan aku kembali pulih ye..
i just need to rest.. :)

wrote by :

2 comments:

Niesa said...

Sgt tidak puas cuti sehari je..hukhuk..jga kesihatan kak...pasal GA tu kalau ada apa2 update nnti inbox niesa ea... :)

Unknown said...

ok dear!!nnt pe2 akk update yer..thanks! :)