Pages

SweetMuslimah.com

Saturday, December 21, 2013

S0uvEnIeR dArI SaBaH


salam pagi semua!!
sem0ga u olls semua ceria hendaknya.gaya macam nak tulis surat pulak..
haish..sambungan kepada minggu entry basi.haha
siap ada title hokeyyyy.
yang ni pulak souvenier my SIL yang bercuti ke Sabah bulan lepas..
inilah hasil tangkapannya buat adik ipar & adiknya..

Richeese memang wajib.haha.
bertambah berat lah nampaknya.
.kerongsang my fav colour & rantai tangan buat anakku..

yang ni pulak butang baju melayu buat hubby aku..

thanks al0t kak!! ser0n0k teng0k pic2 yang dikirimkan kat aku melalui whatsApp.
macam cantik jer..macam c0mel jer..haha
suka sgt tgk gambar-gambar ni..sejuk mata memandang..





gambar yg last macam kat new zeland kan?hah..macam pernah pergi je aku cakap camni..
hihi..verangan  lebih.. In Sha Allah kalau ada rezeki nanti boleh lah aku g sini nanti..
amin...

3 comments:

Niesa said...

wah!bestnya dpt souvenier..sabah ni merupakan tempat yg niesa nk sgt pergi..wuaaa!harap2 ada rezeki kita jejak bumi sabah ye kak..

nuranne said...

saya orang sabah.. let's visit negeri bayu and yes we have our own new zealand here. hehe.

Unknown said...

Nuranne: In Sha Allah bila ada rezeki kami akan menjejakkan kaki ke Sabah..tengok dalam gambar dah teruja..belom lagi sampai situ..agak2 mesti lagi best kan!