Pages

SweetMuslimah.com

Friday, December 13, 2013

mY wEeKeNd


aSSaLamUaLaiKum..


hari ni anda desajikan dengan entry basi.hukhuk.maap yer.
ni cerita sabtu lepas. aku minta hubby hantar aku balik kampung. aik?
cam merajuk je bunyinya.haha..
sila jangan salah faham ye.actually aku rindu kat mak aku.
almaklumlah, saja nak mengada kan..hihi
then hubby offer nak hantar, aku pon l0mpat bintang lah kan!
bagaikan mengantuk dis0r0ng bantal.eh?betul tak?
haish..hantam sajelah..
bila aku sampai rumah, mak aku g kenduri kahwin..yang ada my sis..
guess what!! she's making roti kirai..w0w!!
langkah kanan lah 0rang kata..hehe
aku pon ape lagi, anak pon tengah tido, aku amik pinggan & sapedek ler.haha

 yang time ni aku tengah mengirai malam sebab tak cukup..family ramai kan.

inilah hasil kiraian my sis.hehehe..
jemput makan u'olls walaupon dalam perutku sudah dipr0ses..haha
sebelum tu pagi-pagi aku dah siap masak nasi lemak.. 
memang hari ni hari makan sedunia tau..
sebabnya abang aku balik dari rumah mertua dia bawak makanan jugak.
celebration anak perempuan dia yang setahun.
abang aku bawak balik durian yang siap dik0pek (memang aku yang ngap dulu.buruk lantak..haha), kek & ayam KFC..
perrggghhhh...memang terbaikkk....aku balik kekenyangan malam tu..
bila sampai rumah, aku p0n tid0..
sama tak macam ular sawa?haha..
rezeki jangan ditolak..ye tak?
 alhamdulillah syukur........ :)

4 comments:

Inani Hazwani said...

langkah kanan yek :)

Niesa said...

wahh!bukan yg ni org panggil kuih jala ke kak?ke xsama?hihi..macam sedap je..

Fatin Wawa said...

sedapnya.. da lama x makan roti jala..:D

Unknown said...

Nur inani : a ah dik..memang rezeki hari tu..

niesa :ni lah roti jala dik..sedap hingga menjilat kaki..haha

fatin wawa : sedap kan? biasanya jumpa bila ada occasion je..huhu