Tuesday, December 10, 2013

LaTiHaN kEbAkArAn


aSSaLamUaLaiKum...


selamat pagi semua!!
mulakan hari anda dengan ceria walaupun & senyumlah walaupun fake.hihi
anyway, sebelum aku merapu panjang akibat tekanan jiwa(tekanan sangat.haha), j0m kita berbalik kepada tajuk di atas..
semalam aku pergi kerja lambat atas sebab-sebab yang tertentu..
sebelum kerja, kami akan hantar Nayli dulu ke nursery..
sampai-sampai je, kami nampak semua tengah beratur kat luar..siap ada lori b0mba lagi..
kami pun pelik..bila dah dekat, baru perasan yang diorang tengah baut latihan kebakaran.(fuh!panjang lebar intr0 kan?.hehe)
aku pun sempatlah snap dua tiga gambar pakai hp yang tak berapa nak canggih ni..
tapi tak sempat nak teng0k habis sebab hubby kene masuk kerja..

 masa ni diorang baru je beratur..

 nampak tak anak aku dengan budak sebelah dia je yang pakai selipar kan? sebab diorang baru sampai..hihi..yang lain semua berkaki ayam.

 sedia menyelamat!!!wah, macam cerita upin ipin kan.

sayangnya tak dapat teng0k.. :( 

 masing-masing tengah dengar taklimat yang diberikan.

gambar yang sempat aku snap sebelum berlalu pergi menjalankan tugas.hihi.
itu sahaja lap0ran dari saya.
d0ne!

Post a Comment