Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, December 25, 2013

aRcheRy aCtivItY


selamat pagi rabu..selamat bercuti warga Malaysia!!
aku hari ni duduk rumah je.merehatkan diri.
anyway, i've got a story to tell..
chewah..speaking lak.haha
based on the title, malam tadi, hubby ajak try memanah..
memang sungguh baru bagi aku.
pernah gak try masa degree dulu, tapi sekejap je.
memang fail masa tu.haha
so, kali ni hubby ajak, aku ape lagi.
berdondang sayanglah..
bukan selalu dapat peluang macam ini.
lepas magrib, kami pon gerak..sampai-sampai, terus daftar..
maaf sebab terlupa amek gambar pakej dia..
yang aku ungat, seorang RM11.(given 19 arrows)
kalau dua orang RM19.(given30 arrows)jimat 3 hengget di situ.
yang lain, aku tak hengat lak..bila dah bayar, kami dipakaikan glove.

ini turn hubby. dia diberi penerangan sekejap then, masa memanah!!hihi. tengok tangannya..lurus betul! jeles aku.ada gaya pemanah popesional tak?haha

lepas hubby habis 15 arrows, turn aku plak. sebelum tu harus lah pose dulu kan.hihi. tengok tangan aku tu, tak lurus langsung! mencikk!! siap hubby amik pic dari belakang.huhu

ini adalah pom-pom girl kami malam semalam..tapi hubby memanah, die sibuk dok suruh aku duduk sebelah die. masa tu dia behave. time aku, dia dah tak nak duduk dah.nasib x berlari-lari.

haa!!! disinilah kami pergi memanah. 
STARS ARCHERY.
kalau nak tahu tempatnya, 
ianya adalah di Mahkota Parade, tnigkat atas sekali, berdekatan dengan wayang.
agak-agak sape yang nak try, bolehlah pergi sini.
seronok tau walaupon sakit tangan.
berpeluh-peluh kami laki bini memanah.
tapi memang bagus memanah ni sebab ia memerlukan daya tumpuan yang tinggi.
ewah!! bahasa dari aku, tak menahan.haha
oklah..adios!

wrote by :

6 comments:

H A N said...

Salam Kak Norfaezah... Wow, mcm best je. Sy tak pernah lg pi memanah...

Inani Hazwani said...

sian pompom girl tu duduk aje.. hihi..nnti besar ikut jejk papa dgn mama dia lettew , memanah..hihi :)

Unknown said...

Hanih borhan : wslm..memang best dik.tryla pergi sekali..pastu mesti nak try lagi tau. Huhu

Nur Inani:haha.biar dia duduk dari dok kacau sana sini, nnt mak apak lak jadi tarzan, hilang keayuan i nnt.hahaha.In Sha Allah nanti nak suruh Nayli belajar memanah pulak..tggu besa nanti.hee

Inani Hazwani said...

hehe.baguslah sis..lagi pun memanah ni sunnah nabi .. :)

Niesa said...

Wow!syokk gilaaa...niesa xpernah lagi memanah..harap2 one day boleh la cuba..hihi

Unknown said...

nur inani : kan dik..harap2 bile ade masa, bolehlah akak pergi lagi.. :)

niesa : try la dik..x rugi pon..mmg best!!!