Pages

SweetMuslimah.com

Friday, December 27, 2013

iT's mY bIrThdAy


syukur alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas hari ini.
hari ini merupakan hari lahir aku..
dah semakin tua dah aku.huhu
semoga dengan pertambahan umur ini, aku menjadi semakin matang, 
diberi kesihatan yang baik, dipanjangkan umur untuk melakukan ibadah dan dimurahkan rezeki.
bagi suami, ahli keluarga, adik-beradik dan rakan taulan, terima kasih atas doa dan ucapan kalian.
semoga Allah memberkati hidup kita semua..
amin.. 

pssttt...nak tau umur aku?
hehe...nah, cuba kira.
1000-200 / 40 + 7 = ??

wrote by :

6 comments:

nur-afiz said...

selamat hari lahir... semoga di[anjangkan umur... dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik selalu....

Inani Hazwani said...

happy birthday kak..ye dok umur 20 ni?hihi :)

Nurul said...

Happy Birthday...
Semoga panjang umur dan murah rezeki ^__^

Unknown said...

nur-afiz : thanks kak nisah..amin...

Nur inani :thanks dik..eh??20 ke?betul ke ni?hihi

nurul : thanks dear..amin...

Niesa said...

Selamat hari ulang tahun kak! Nak gak wish kat blog...hihi...semoga panjang umo dan sentiasa dimurahkan rezeki...amin!

Unknown said...

niesa..thanks dear.. amin... :)