Pages

SweetMuslimah.com

Monday, December 2, 2013

n0 iDeA!!!


aSSaLAMuaLaiKum....

selamat tengahari semua!!selamat menjamu selera..
aku menjamu mata jela..hikhik
anyway, i'm n0t really in a m00d 0f publishing entries..
huhu..kena m0nday blues ke?


mm..b0lehlah...disebabkan aku dah 3 hari bercuti, aku jadi lemau & lembab..
betul cakap DR. Fazley(ala..yang Masterchef tu)...
bila bercuti, janganlah kita Qada' tidur..
sebabnya nanti 0tak b0lah jadi lembab cam aku..
hahaha..kepada adik2 semua, cuti sek0lah ni jangan nak main je yer...
pelajaran jangan lupa..& buatlah benda yang berfaedah ye..
sebab sekarang ni masa berlalu dengan sangat pantas..
tup tup dah sebulan bercuti..
& buat aku sendiri, sila2 lah merajinkan diri balik ye..huhu

#m0ndayblues #musimhujan #mengant0k #imagefr0mg00gle

3 comments:

Niesa said...

monday blues lagi ke hari ni kak?hihi..niesa masukkan akak dlm bloglist niesa ok.. :)

Unknown said...

arini xde blues2...arini cold2 day..haha..mcam dok obersea tau..cuma beza tak kuar asap je kat mulut ni..haha.. thanks dear!! u will be in my bl0glist t00!!!!! :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.