Saturday, December 14, 2013

0LdTiMe fAv0uRiTe


aSSaLaMuaLAiKum..

banyak sangat entry basi dari aku kan?huhu..
anyway, just a sh0rt entry setelah hampir seminggu entry Nayli je kan.haha
gambar dibawah adalah Cekodok & Sambal ikan bilis..
waaa..terliur aku..

 disebabkan hari ahad lepas aku tak masak, so, malamnya memang masing-masing kebuluq lah kan..
so, aku decide lah nak buat menu ni..
kalau kat kampung aku, memang ni sarapan pagi kami.
dah agak lama jugak aku tak buat.
bila dah siap, masing-masing macam harimau makan..hahahaha...
alhamdulillah, syukur dengan rezeki kami malam tu..

Post a Comment