Pages

SweetMuslimah.com

Thursday, December 12, 2013

SeSi mEnGaMbIL rEp0rT cArD


aSSaLamUaLAiKum...

ini cerita bulan lepas.actually hari tu aku dah terlupa yang parents ada perjumpaan dengan penjaga.
sebab hari tu aku ada kerja. so, pukul 5.30 barulah aku sampai.
dah sampai, aku dijemput masuk..

inilah rep0rt card Nayli..tak sangka aku yang taska p0n d0rang rec0rd perkembangan anak.
kira alhamdulillah kan sebab kita b0leh tau masalah anak kita kalau kat taska.

komen teacher dia?haha. anak aku kuat menangis. kuat buli 0rang. kuat bergurau & kenakan 0rang..adeh.
huhu..& anak aku kalau sampai je taska mesti muka berubah jadi blur. & kurang bercakap.
tapi kalau kat rumah, dia lah champion menjerit & bercakap..huhu
berbeza betul. maybe sebab suasana k0t. kat rumah tak ramai. kat taska ramai..
tapi sekarang ni, teacher dia cakap dia dah mula tunjuk perubahan tuk bercakap
kalau nak sesuatu, dia akan tunjuj & sebut. kalau dulu dia akan menangis.
alhamdulillah. perubahan yang positif.
sem0ga Nayli cepat belajar, menjadi anak yang bijak, s0lehah & mendengar kata. amin..

2 comments:

Niesa said...

baru je nak tanya lambat nye ambik report card..cerita bulan lepas rupanya..hehe..

Unknown said...

niesa : haha..biasalah, sebagai ibu & pelajar memang bz..ni pon selepas selongkar gambar dalam fon baru teringat..hihi

mawar berduri : wslm..In Sha Allah..thanks invite dear!!