Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, October 30, 2013

wElC0mE t0 thE w0rLd lil BoY!!



aSSaLamUaLaikuM...


isnin petang ketika baru pulang dari kerja, hubby dapat satu panggilan..kawan dia call bgtau yg wife dia dah bersalin...alhamdulillah....kak lin selamat melahirkan baby b0y dekat Mahkota medical Centre...hubby p0n ajak lah aku g tgk..aku p0n ok sebab mmg kenal kak lin (sgt peramah)..lepas siap2, kami terus keluar..so, adelah amek pic sket..hee..j0m layan f0t02 dibawah..

inilah baby b0y nye...
Nayli p0n nak gak tgk adik..
umi p0n haruslah bergambar ngn baby..hihi(bukan my baby h0key)
lepas bergambar2 ni, budak kecik ni wat cake lak..then aku meng'0ffer'kan diri t0k tukar diaper baby... my feelings? 0h, h0w i miss changing my baby's diaper using wet tissue... ;)
inilah parents & abg baby tadi..happy family!!

kepada kak lin..selamat berpantang anak ke-2..ser0n0knye cuti...hehe. anyway, aku tny Nayli, nak adik tak? dia angguk..then aku tny lagi, syg adik? die geleng..hehe.cam tau2 je maksud die..hihi. tambah anak??mm..mmg nak bila tgk 0rg lain tambah, tapi tggu aku abiskan study dulu lah ye.. n0te t0 mr.Hubby & Nayli..hee..2 taun lagi ye..sabar.. :) 
alright, enough f0r n0w!!sambung buat simulati0n yang memeningkan.. wuwuwuw :(

p/s : thanks t0 kak lin sebab izinkan aku cil0k pic die..hehe.thanks a l0t kak!!




No comments: