Pages

SweetMuslimah.com

Friday, October 25, 2013

mAk aNdAm diPagI hArI!!!!


aSSaLaMUaLaikUm.....


ini merupakan entry ke-4 dari aku..ngeh ngeh...semalam aku telah diberi mandat 0leh kak Fyda untuk menc0nteng muka anaknya pagi ni..haha...c0nteng bukan sebaranag c0nteng ye..c0ntengan ni c0ntengan yg cantik..cantik? cantik ke?haha..bagi aku cantik la sbb aku yg wat..ape p0n.. aku namakan c0ntengan aku ni 'Natural'...gito kau..haha...sempena hari kanak2(eh?betul ke?) hari ni..anak buah aku iaitu anak kepada kak fyda, ade persembahan tarian di sek0lahnye...so, aku lah jadi tukang make-up nye...siap aku bagi syarat lagi..' nana kalau nak bibik make-up kan, s0k bangun awal ok'....s0, pagi ni disebabkan die akan dimekap, die dengan pantas bgn untuk bersiap..hehe... apep0n, selamat menari syg!!! 

inilah puteri kepada Alfidah Adim...
nampak tak mekapnye? 0pc0s lah tak berapa nak nampak kan..sbb tu namanya "Natural"..haha..xpe, natural tu kan lebih cantik..hehe...(padahal alat mekap tak mencukupi)..
yang penting ade shining2 dimata & di bibir..hihi
#harikanakkanak#menari#tadika


No comments: