Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, October 16, 2013

i'M bAcK!!!!


AssaLaMuaLaikUm!!!!

serious lame gila aku x bblogging!!
rasa rindu sgt2 & asyik terfikir bila lah aku nak mula menulis balik!!
oh my!!!!student life sgt2 memenatkan !!feeling exhausted!
selama blog ni tak di'update', mcm yg berlaku..huhu..
before this aku sibuk wat kerja, i mean research.(sibuk ke?bolehlah)haha..
then,.minggu lepas family aku demam + sore eyes lagi..
aku yg jaga, last2 ngn aku2 demam.
alhamdulillah, semuanye dah kembali pulih seperti sediakala..
harap2 aku dapat fokus balik pengajian aku setelah bbrapa lame ditinggalkan.
sekarang ni dah sem ke-3..
oh!!cepatnye masa berlalu(gigil nak viva)
doakan aku ye kengkawan!!!
miss my blog sooooo much!!
insyaAllah akan di update cerita2 yg tergantung..
bye peeps!!


p/s : setiap kali aku tgk blog org ber'update' rasa jelesnye.....tangan ni nak je menaip. tapi ku tahan kan hati ni..wuwuwuw..entry ni untuk melepaskan gian bblogging..jgn serik singgah blog ni yer!! :)

2 comments:

Fyda Adim said...

akhirnya kembali menulis!!!

Unknown said...

harus lah!!!rindu ngn blog!!