Thursday, October 31, 2013

nAk tUtU..naK TuTu


aSSaLaMUaLaiKum.....

paham tak tajuk diatas? maksudnya NAK SUSU(versi Nayli)...sekarang dah pandai minta susu dah..biasanya dia tunjuk je tin susu ni..tapi malam tadi siap angkat & letak atas katil aku..haha..sebab dia tau umi tgh syok layan game..hee..umi2..nak tau game ape?nnt aku bgtau..hihi..so, inilah gaya2 dia minta aku wat susunye..bersusah payah die angkat tin susu yang berat tu..ngan b0t0l susu sekali..bet0l2 nak susu ni..

masa ni dia dah letak atas katil..
ni ape kerjaan gigit penutup tin ni.
aksi meminta susu..aksi gwiyomi ni tibe2 je dia buat..nak tergelak aku..hihi
yang ni aku yang suruh buat..gaya saranghae..hihi.tgk tu, siap letak b0t0l susu lagi atas tin..ish2
lepas je aksi2 c0mel nak susu tu, aku p0n ajaklah dia ke dapur tuk wat susu..cian anak umi..hihi..nak susu sampai kene angkat tin bagai..tapi umi x suruh..awak yang nak buat kan..
Post a Comment