Friday, October 25, 2013

oLe-oLe dAri SabaH...


aSSaLaMuaLaiKuM....


salam jumaat...alhamdulillah..kenyang setelah mengisi perut tadi..syukur alhamdulillah aku masih lagi diberi peluang untuk menghirup udara di muka bumi ini.. arini aku bgn sgt2 awal ye kerana sesuatu,,hihi.. nanti aku akan cerita di entry yg lain.. kan kat ENTRI NI aku ade cakap pasal member aku g bercuti kat Sabah kan?
ini lah ole2 yg aku dapat dari Sabah....

brooch mutiara kelabu...
suka sangat sbb colour mutiara die yg cantik...n thanks again mim!!!! rasa syg je nak pakai..hihi...
xpe2, nanti akan dipakai juga yer... :)
#biladapatpegisabahni

Post a Comment