Pages

SweetMuslimah.com

Sunday, October 27, 2013

adDicTeD!



aSSaLamUaLaiKUm... annyeonghaseyo

oh!!it's Sunday already...mmm..rase cam sekejap sgt cuti hujung minggu kan.haish ko ni!nak cuti bape lame lg.progress xdak, cuti je nak..(otak mula memarahi diri ini)haha..adeh.tapi kalau cuti lame2 p0n nnt 0tak jadi beku gak..ooo..n0t g00d..not g00d..
anyway, biasenye kalau aku rasa malas & tak keluar mana2 hujung minggu, aku akan men0nt0n RM..RM as in $$?? haha.jgn nak mata duitan sgt..apa je yg dapat kalau dok ngadap $$.hih..


i mean Running Man..huhu.kalau dah ngadap, memang tak buat benda lain dah..hihi.. aku takdelah fan sgt k-p0p2 ni.mula2 tgk member aku tgk RM ni, aku cam..apehal budak ni gelak2, best sgt ke? bila aku dah start tgk, aku jadi addicted lak.aku lak yg jadi cam 0rg gile gelak s0rang2..haha.. yang kelakarnya, aku sanggup tgk dari 1st episod k0t..0ver tak?haha..nampak sgt ketinggalan..eh, anak aku dah tid0lah, apa lagi.. Running man satu!!!!

saranghaeyo

No comments: