Pages

SweetMuslimah.com

Monday, October 21, 2013

pEmBantu cIliK!!!


aSsALaMuaLaiKUm....

m0rning!!!
sejuk pagi isnin ni..sem0ga penyakit M tidak menyelubungi hari ku ini..hehe
ni citer ujung minggu kami..
disebabkan hubby aku ader sukan, maka dengan ini, 
aku & my lovely doter, Nayli Firzanah..
bercadang untuk mengemas bilik...
hihi..
jadi, inilah hasilnya......

rajin anak umi..
ngan lantai2 pon dia pakai feather duster ni...suka ati lah nak..
abaikan barang2 yg blonggok..hihi
setelah penat, masa untuk tido!!!!
alhamdulillah..setakat ni anak aku boleh lah wat ape yg aku suruh..
ringan tulang... harap2 sampai besar nanti awak still rajin ye syg..
tapi ikut m00d jgk...
skng ni aku train, klu die tgh main n nak makan,
aku suruh die kemas mainan die dulu..
so far , okay...& adakala die nak sumthing, die kemas dulu baru die minta..
h0pe training ni sampai bile2 ye...
aku masih lagi amatur..huhu..
anyway aku ade jmp info ni kat FB, tp x igt dr mn...
aku k0ngsikan kat cni supaya m0mmies lain p0n b0leh cuba yer...
selamat mencuba!!



sekian....

No comments: