Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, October 22, 2013

cEriTa RayA kAmI!!!


aSSaLamUaLaikUm.....


Oopppss!!!entry yg dah basi sebenarnye..tapi x sampai ati lak nak perap je..boleh jadi kenangan t0k kami sekeluarga jg kan?? Tema kami adalha merah makngah tahun ni!! Tak menahan kan?!haha...ni idea hubby akulah..dsbbkan die ada baju melayu warna merah, so die p0n suggest pakai merah tahun ni..jimat sket Cuma beli baju aku n Nayli je..besenye 1st raya mmg kat umah MIL aku sbb kuarga hubby aku xbesar..then ptg @ esoknye baru blk umah family aku.. j0m layan pic kit0rg sementara menunggu untuk pi kubur arwah nenek n atok belah hubby..

kami jd m0del testing camera..
test lagi..umi d0k maintain ayu..haish
ahli muzik..
ahli dewan undangan..ni cam nak gado je ni..
tgk tu, Nayli yg tak tau d0k diam..
haish..ni p0n x cantik gak..adeh Nayli ni...abaikan tudung yg basah akibat berpeluh.
last2 kami ambil berdua je... mr & mrs Upham..
macam mengandung kan aku pakai jubah ni..
tapi hakikatnye tidak!!!!
beraya di rumah kakak MIL aku...

No comments: