Monday, October 28, 2013

HarI aHaD kAmI!!!



aSSaLamUaLaiKUm....


oh..ahad yang cukup sejuk sepanjang hari...kami bersiap2 pergi ke kenduri kahwin..aku, SIL, FIL & anak2.. sekali lagi hubby terlibat dengan k0nv0..s0b..s0b.. sampai je kat majlis tu, hujan p0n turun..dah abis makan, hujan lagi lebat.habis tempias kene baju..sejuk giler.. anak2 dah dapat bel0n, lagi lah susah nak gerak..adeh..mn ngn bel0n jatuh la, tercabut dari batang die la..dugaan..aku yg memakai skirt aritu dah ilang keayuan gara2 hujung skirt basah menyapu jalan tar..huhu..sabar jela..sambil pegang payung & dukung anak, kami berjalan meredah ujan..bile aku cakap kat anak aku,"aduh Nayli, awak dah beratlah, tak larat Umi nak dukung, penat Umi," die boleh balas dengan ketawa je? hampeh t0l...but i mean it.haha...cian anak Umi..
masuk kete je, kami terus balik umah..then pas mandikan budak2, kak fyda tny, nak g JJ x? aku p0n ape lagi, j0m!!! kami gerak amek anak buah kak fyda, then terus ke JJ..(maap, entry bercerita)pic x sempat nak snap..huhu..

sampai je kami terus makan..macam2 kejadian yg berlaku hari tu..aku rasa gamat giler.tapi x sempat snap..dengan Adriana yg demam, anak aku yg jatuh terlentang & Ammar yg disangka 'membuang'.haha..sayang, xde pic..tapi kalau dah berkumpul ngn anak buah kak fyda ni memang gamat betul!!!best!! 


Nayli yg ser0n0k bermain
Nayli Umi.

Last sekali bawak anak2 main kat sini sementara tggu kak fyda selesaikan tujuan utamanya... cian anak aku,kene buli masa kat sini.ade budak lelaki sebaya die d0k cubit die..melalak sampai 1 f00dc0urt bergegar.haha...sabar jela..balik je, semua flat..huhu

Post a Comment