Pages

SweetMuslimah.com

Friday, February 1, 2013

mY iN-LaWs


aSsaLaMuaLaikUm....


sALaM jUmMaaT u AlL!!!
setelah 3 ari tanpa entry...huuuu...nasib blog ni x bsawang lg..hikhik...bberapa ari ni aku agak bz mnyiapkan proposal yg perlu dhantar semlm(sbenarnye da lme da tau due date tp dsebabkan kmalasan, last minit baru waw)...huhu...dan hasilnye pagi ni aku bgn ngn mata panda..hihi...xpela..jnji keje siap..

so...hari ni aku nak wat presentation ttg...presentation???hape ko igt ni kelas ke??haha..maap..terbawak2 lak zaman remaja dlu..haha...skng da jd mak org da...oklah2...aku nak perkenalkan kuarga mertua aku lak...amboi...mcm jual MLM la plak..hihi...ape2 la..jnji u all sume pham ape yg nk aku sampaikan suda...heee...

jom kenali mereka...
ni mak n ayah mertua aku...

time ni dorg nak g haji...2 tahun lepas kot..mase ni jgk aku n hubby baru jgk bertunang...masa ni mother-in-law aku sihat lg..tp skng die xle jln jauh sgt dsbbkan masalah gout yg dhadapinye...
Family sister-in-law 
 yg girl 2 da tadika...yg boy 2 nak masuk 2 tahun rasenye...
ni la family in law aku...yg paling kanan sx hubby aku...
zaman ni die kurus lg...hihi...aku pn kurus gak..pastu hubby aku asik dok ajak mkn je...hihi...maka thasil lah aku yg bam2...haha...jgn mare ye...hihhi...
haa...kecik kan kuarga in laws aku...kuarga aku besar...gamat sgt2 klu sume balik...sonoknye kuarge besar...hihi...so kak fyda, t kite tambah lg ye bilangan ahli kuarga ni..hehe...insyaAllah....doakn kami ye..hehe...
sekian tuk entry kali ni...

tatatititutu...
love, NFA
xoxo!

2 comments:

Syarikat Islam Indonesia (SMD) said...

follow me back :)
http://siikabsumedang.blogspot.com/

Fyda Adim said...

tambah lagi..insyallah..lambat lg kot..huhuhu