Pages

SweetMuslimah.com

Thursday, February 14, 2013

mAri MemBaCa!!


aSSaLamUaLaikUm....



selamat tghr....perut kenyang, mata pun berat...
berat mata memandang, berat lg mata nak pikul kengantukkan aku...
eh??ape aku merapu ni...ish2...
bile ptg2 cmni dgn cuaca yg sayup-sayup( ade ke?), mood membaca pn sayup2 jgk lah kan...
hai...paper2....ni la die keje org yg belajau...ngadap tulisan je...ish2...mabuk..

mehla tolong aku baca sx meh....
sila abaikan meja yg bsepah ye..hihi...nampak kudap2 2?wajib ye untuk org yg suka mengunyah cm aku..mn la x bam2...hihi...

dari td aku dok baca page ni x gerak2...sebabnye???sebab xpaham isi perut die...haha...
bila la nk pukul 5 ni....arini rasa malas nak wat keje...bole gitu??hehe...tibe2 aku teringat lak kat c kecik nayli ni...huu....

selingan jap yer...hihi
omang aih!!!apekah idung ku sebegini besar?? @ hanye ilusi ku??muahahaha..abaikn...

umi sayang nayli...heee...xsabar nak blk jmp naughty girl ni...hehe...selamat membaca!!!!
chayok2!!!

till then.....
xoxo, NFA

No comments: