Wednesday, February 13, 2013

CNY.......


aSSaLamUaLaiKum......



selamat bertemu kembali setelah beberapa hari entryku bsawang..hahaha...maklum lah kat uma xde tenetnye....huhu...tgh bkire2 lagi nak pasang ke idak sbb aku bkn nye slalu on9...hihi..
ok lah...CNY???chinese new year la dik ooiii...haish!!
nak cite ni pasal cuti 4 ari...tapi aku 5 ari la sebab jumaat kan aku cuti...hehe..aci x???
jgn jelezz....tp....uwaaaaa.......nak nangis....
sebab?????
sebabnye cuti aku blalu begitu sahaja....uuuuu....
ni sume sbb anak n apaknye DEMAM ye kawan2...
terpakselah umi nye btungkus-lumus membahagikan kasih syg pada dua insan yg tcinta ni...
kononnye nak bawak anak jln2..last2 jln2 dalam uma jela ye nak...hihi...
jalan jugak la kan...
so, aktiviti di rumah selain menjaga org xsihat, adelah makan+tido..itu harus yer...demi mnyihatkan badan yg dah sedia sihat..
hihihi....



ini lah die insan yg ku sayangi...nasib umi die x demam.kalau x....*pengsan.....sape la nak jg kitorg..hehe..
arini da mula bkerja da...cukup bercintanye aku nak bgn pagi....huhuhu....xpela...demi sesuap nasi, akan kugagahkan juga...cewah ayat ko xbole blah kan....hihi

till then..
xoxo, NFA

Post a Comment