Friday, February 22, 2013

b0wLing[Part 2]


aSSaLaMuaLaiKum...

bertemu kembali di petang jumaat yang mulia ini...
cewah!!!
ok2, tanpa mbuang masa, jom sambung layan aktiviti kami...
yang tadi si cilik...skang si celik..bhahaha..ngarut tol..hihi...layanzzz....

lamenye lah nak nunggu akk aku nye bola masuk..huuu...semapt g posing..
aku dgn gaya ku..wah..gaya gitu..hihi..yg sebelah kanan 2 tukang kacau..huhu
ni hubby aku lak..bgaya x??laju wooo bola die...
oh my ball!!!!
ni lah barisan pemain2nye...termasuk yang amekkan pic ni..
nampak x warna baju kitorg??xplan pun sebenarnya..kebetulan..huhu
ni lak ank buah hubby aku....x cukup 1 sorg lg..die g kem...
pas b0wling, haruslah kami lepaking di AYUB BISTRO...depan mydin...
yang ni pulak dah kenapa???huhu....

pic yang last sx menunjukkan betapa kuatnya tangan selepas bb0wling ye..hihi...ni sume gara2 tangan hubby aku...muahahahah...kuat kan hubby i??hihi...die cakap die letak je siku trus prakkkk meja 2...terkujat kitorg..haha...kaki meja tkena kaki aku..punyalah sakit..hihi...sume mata tetumpu kat family kitorg...malunya la...haha...ape2 pun ni la lawak tgh mlm dari hubby aku..nasib x kene ganti..hihi...

ni lah menu diet (dietlah sgt) aku mlm 2...huhu..maggi goreng ayam..hihi...eerrkkkk...kenyang aku..hihi..anak aku pun join mkn sx...
kul 12.30 tghmlm kami laki bini pun gerak blk umah...sampai umah, tidokan ank aku yg active mlm 2 dlu...barulah kami zzzZZZZZ....


sekian....xoxo!

Post a Comment