Pages

SweetMuslimah.com

Monday, February 4, 2013

-mOnDaY mOrnINg-




aSsALaMuALaiKuM......

mOrNiNg eVerYoNE!!!!
waaa.....speaking london lak pepagi ni..hik2...
ni sume poyooooooooo...haha...
arini otak senget sket...harap maklum...hahaha...

haaa...sila lah bc text dbawah ni...faham kn mksdnye??hee....sj je aku share ni...lum ade idea nak mengarang..u all sume pnh x rs cmni?aku...???yup...mesti la ade kan...tp 2 sume kenangan yg telah mbuatkan aku kuat, tabah n matang dalam melayari hidup aku ddunia yang sementara ni...aku rs sume org pasti ade yg melaluinye kan? tp sume 2 adalah pengajaran tuk diri kite sume...supaya pada masa akan dtg, kite xkn salah memilih lagi...
mmm...just thinking about my past where I've had experience this!!! hate dat  feeling...
alhamdulillah kehidupan aku skng lebih tenang setelah melalui byk sgt liku2 dalam kehidupan ni...terima kasih buat family ku yg sentiase berada di sisi ku dan membantu aku ketika aku susah dan senang terutama sx kedua ibu bapaku...x lupe jg buat hubbyku yang telah menerima ku seadanya, penguat semangatku tatkala aku mengalami masalah...love u all...
haish!!da mcm pesanan dlm radio pulak..haha...ok la...sekian sj kisah merapuku d pagi isnin yang sejuk ni..(hujan ni...alangkah sonoknye dapat tido....huhu).....
mari sambung berkerja!!!!!

xoxo...
love,NFA.....

No comments: