Monday, March 25, 2013

hAdiAh wAt NaYli....



aSsALamUaLaIKuM.....


selamat tghr u olls!!!
dah makan ke??
aku??diet ler...hihi..diet sgt lah kan...
hehe...
entry tghr ni pendek saje....
nak berkongsi ape hadiah yg my baby boo dapat...
walaupun hadiahnye xlah gempak sgt, alhamdulillah sebab ader lah jugak kan sebab umi x wat pape tuk besday awak...atas sebab???(berapa banyak sebab daa...)
sebenarnya aku mmg jarang pun belikan die mainan sbb die lg suke main mainan org...sobs...
sebabnye(eh, sebab lagi?) nayli kecik lagi, so kalau wat pun die xkan igt, rase membazir lak..(bole gitu??)
so, umi amek keputusan tuk simpan celebration yg lebih bermakne bile nayli dah besar nnt yer...
jom tgk ape yg nayli dapat..
tadaaaaaa.......

yang ni dari umi & abi....
yg ni lak dari nenek Dah....

nampaknye nayli x kisah pun dengan hadiah pe yg die dapat, jnji dapat main..
mandai je kan aku teka..hihi..tp itu lah yg aku nampak..
janji nayli happy, umi pun tumpang sekaki...
umi love u so much my baby boo......
xoxo!


Post a Comment