Pages

SweetMuslimah.com

Monday, April 8, 2013

vOcHeR bUkU 1 mALaYSia..


aSsLamUaLAiKum....

selamat pagi!!!sorry sebab dah lame sgt2 x update blog sbb belum ade kesempatan..
asik bz ke skng ni..almaklumlah...student kan..
huhu...
haa....sebut pasal student kan...aku dapat voucher buku 1 malaysia bernilai RM250..alhamdulillah..
dapat gak merasa kan..hikhik.yela, time degree dulu lum dperkenalkan lg..
so, meh tengok ape yg aku beli ngn voucher 2..
utk pengetahuan, aku g popular kat MAHKOTA PARADE..
so, inilah hasilnye...
(sob2, xdapat shopping lelama sbb hubby aku mabuk masa ni)

ini lah ghupe vouchernye...
ini adalah barang2 yang sempat aku grab sbb hubby aku dah mabuk..
dua novel yang aku beli tapi novel dari A. Samad Said ni hubby aku yg nak..tp yg bacanye aku..haha

FYI, gune voucher ni ade had die tau.. 80% books(x kire lah, majalah pun bole), 20% stationaries...
kat POPULAR ni aku abiskan RM150..n 1 lagik aku x sempat amek pic sbb aku hadiahkan mak aku tafsir al-Quran sbb mak aku nak sgt...
hee..
ok lah..sekian saja cerita tuk voucher ni..
see u then!!!
xoxo!









1 comment:

Fyda Adim said...

tak habis baca lagi novel yang di dalam gmbr tu