Pages

SweetMuslimah.com

Monday, March 25, 2013

uNeXpeCTed ceLEbRatiOn!!!



aSSaLaMUaLaikum....


salam isnin semua!!!!
yeay!!!dah cuti sekolah..hee...
gaye cam aku lak yg bcuti ye..
saje je nak menggembirakan ati ni..hihi..
da2, xyah nak cuti sgt lah ye..cukup ler cuti ujung minggu ko..
so, bcerita tentang ujung minggu, sabtu minggu lepas aku balik kg..
saje je balik sekejap jenguk family n anak buah yg baru pas operation angin pasang..
tanpa disangke2, abg aku belikan kek untuk sambut besday dua anak buah die iaitu anak aku n anak sis aku..
aku n sis aku bersalin selang sehari jek...
hihi..mak aku dapat 2 cucu dalam sekelip mata..gempak x??
hee...
so, nilah die 2 besday girl..happy besday 2 NAYLI FIRZANAH & NUR QYEISHA DANIA....

sila ignore kecomotan anak2 kami yer..hihi...yg kanan 2 anak aku, yg comel kiri 2 ank my sis...

#semoga kamu berdua menjadi anak yang solehah...amin...




No comments: