Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, March 20, 2013

mAri beRsEnaM!!!


AsSaLamUaLaIkUm!!!!


bertemu kembali di alam maya...hee...
jom kite rehat n bersenam sebentar...
hup!!hup!!hup!!
hihi...
ni cerita 2 minggu lepas..
malam ahad 2 hubby aku ntah mimpi ape ntah tibe2 die cakap : 

hubby : umi, sok pagi kite g bukit serindit nak?
aku : huh??nak jogging ke?(buang tebiat ke laki aku ni)
hubby : kite bawak nayli jalan2 la..da lame x bawak die..
aku : ooo..ok je..(dalam hati aku cakap: dala aku ajak baru nak bawak..tp xpe..yeah!!!)
hubby : tapi tgklah klu rajin..hiii
aku : (adoilah...baru nak yeah!ish ayat die ni)

so, nak dijadikan cerita, pagi ahad 2 kami pun bersiap2 lah ala kadar setelah dapat green laight dari hubby aku..memandangkan alarm dari nayli yang macam tau2 je kitorg nak bawak die jenjaln..
hee...
maka, kami pun sampailah ke STADIUM TUN FATIMAH, BUKIT SERINDIT...
jom layan gambar2 kami!!

datang2 je die da nak naik kuda ni..hee..goyang sampai  terketok gg..
cak!!!

bapak yang over..nak duduk kat buai x muat..hihi


inilah aktiviti kami pagi ahad 2 minggu lepas...pastu g main kat gelongsor..then kami pun pergi lah mengisi perut yang dah berkeroncong...hihi....sekian saja cerita hari ahad kami bersama...

No comments: