Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, March 5, 2013

kE h0sPiTaL..sApe sAkIT???



aSSaLaMuaLaiKum.....


m0rning peeps!!!!
waaa...rasenye da genap seminggu aku x berkarya.haha.pepoyo je...
serius rindu gilerrrr nak bblogging weh!!!
tp aku terpakse break kejap sebab ade perkara yang lebih penting tuk aku buat...
nak tau ape?nanti aku gtau ye..hihi..


berbalik pada tajuk..sape yang sakit??akukah??
hee..x lah..aku sihat wal'afiat bahkan bertambah2 sihatnya...
citernye camni, minggu lepas aku hantar anak buah aku(anak abg aku) g hospital sebab nak operation..
parents die keje kat KL, so abg aku mintak tolong kitorg anta die g hospital besar melaka sebab appoinment die kat cni...
kat cni die dok ngn mak abah aku..
die sakit ape??hee.sakit org laki lah..angin pasang.anak buah aku baru nak masuk 3 tahun..
cian kan..

inilah pesakit nya...AIDIL ZUBAYR

budak ni x lepas ngan ULAT die 2..bawa je g mana2, tp cian ulat 2..selalu kene wrestling oleh tuannya yg ganas ni..hehe. budak ni rapat gak ngn aku..so, aku n abah aku yg teman die, sementara hubby aku balik umah die. almaklumlah, umah kitorg belakang hospital ni je..hubby aku jaga anak aku..
inilah kami dibilik menunggu...sebab katil semua penuh. so, kami diminta tggu di bilik sosialis kot namanye..aku pun da lupe..huhu..aku lupe lak nak amek pic abah aku..hihi...sory bah..hee..masa ni ade 1 g family yg masuk..tggu katil gak. then die tny anka buah aku sakit ape, aku cakap lah angin pasang..die cakap anak die pun nak operation sebab angin pasang..aku terkejut gak dengar sebab anak die GIRL okeyyyy....aku x penah dengar girl pun ade angin pasang, mak die pun ckp 1st time dgr...
cian kan..sedih aku klu tgk budak2 sakit..time tggu ni la aku dgr budak2 nangis sakit..sayu ati aku..uu

tgk ni, saya da dapat tag nama...yeay!!
ni satu hal lak, time nurse nak pasang tag nama budak ni merengek..ape daa.hihi..tp die merengek jap je.pastu da ok..tgk 2, siap bole bgambar lagi ye...hihi.pas da pakai tag ni, ape lagi, die buatlah kungtao ultraman die..terpakse lah aku melayan..hehe.yang kelakarnya, nurse amek tekanan darah die kat kaki.
then aku tny:aku: aidil, aidil sakit ape?
aidil : aidil akit kaki..

bhahahaha....aku ngn abah aku gelak sakan..yela, die mana tau angin pasang..lagipun bile amaek tekanan darah kan kaki die rasa dicengkam, 2 yang die jawab camtu..hihi..aidil2..then, x lame lepas 2, abg aku cal..die ckp doktor tunda operation anak die sebab dorg ade operation besar...huu..
sabor jela..aku da lame tggu baru doktor nak inform..sekeh kepala kang!!hihi..
pas tggu doktor kuar kan surat, kitorg pun blah lah.tggu hubby aku dtg, then terus hantar anak buah aku balik...

x padan kecik anak aku ni..ish2..ikut sape lah ni kan..hihi

masa ni da sampai umah mak aku..anak aku mmg x boleh namapak motor ni..mesti nak naik..naik pun jadilah sebab xpandai nak bawak..kaki pendek.kiki..tengoklah anak aku ni..lasak betul.berebut ngan anak buah aku..tp ni mmg motor anak buah aku..anak aku yg sibuk main mainan org..kiki..

oklah, sekian sahaja untuk cerita hari ni...
jmp di lain entry...
tata titi tutu..xoxo


No comments: