Pages

SweetMuslimah.com

Friday, January 18, 2013

saLAm JuMaAt

salam jumaat & salam 1 malaysia!! chewah!!formal sungguh..haha..sila jgn muntah ye...heee...ok2..baik aku straight to the point je ye..kalau tak nanti aku merapu ke lain lak..haha..ok la..sempena tahun baru and sempena hari jumaat iaitu penghulu segala hari, aku berazam untuk berblog...yeeehuuuu!!!akhirnya setelah dipakse oleh my SIL untuk berblog (kerana beliau memang seorang blogger), ini lah 1st entry aku..


 
happy friday sume!hai..sonoknye tgk pic ni..kalau ade sayap kan best!(sila jgn verangan!!)
sangat seronok bile time hujung minggu kan!time ni lah bole lepak2 ye..so, aku rasa ni jela kot untuk entry sulungku..nanti aku perkenalkan diri betul2 next entry ye..c u!


with love
xoxo!
publish!

#credit to google 4 the picture

No comments: