Monday, January 28, 2013

a DaY wiThOut mOoD...


aSsALamUaLaiKUm....


sELaMaT pAgi!!!pagi ke???haish..ni da dekat tghari cik kak ooiiii...
sEteLAh 3 HarI taNpA EntRy...huhu...


u all baca x tajuk td???hai....arini mmg btul2 xde mood...u all ade x perasaan cmni??sebabnye no mood?sebab aku cuti lame dari khamis sampai ahad...haha....monteng sbenarnye..hihi...arini mls tol nak wat pape...ni pun aku dok ngadap lappy tapi fikiran aku??ntah kemana2 je..huhu...
adoilah mood...mn ko ni...alangkah baiknye kalau aku tgh bcuti sekarang ni....zzzzzz....







haaa.....2 dia....fikiran aku da mlayang sampai ke cni da...ni la namenye ISTANBUL....hehe..impian aku nak g cni pas tgk Istanbul,aku datang...haha..ngade je kan??mmm..mimpi jela yg dpt..hehe..tp klu ade rezki nak jgk g..ade x sape2 nak sponsor aku??ngeh2...
ish...da mlencong dari tajuk da ni..huhu..nasib hubby ajak g mkn da..perut pn da kebuluq da ni...dari mlayan perasaan baik aku isi perut yg da berkeroncong..hihi...ok lah..tata titi tutu...

with love!
makan time!!!!!!!
xoxo

#picture taken from FB ISTAMBUL...

Post a Comment