Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, January 22, 2013

:mY bEL0vEd faMiLy:


aSSaLamUaLaiKUm.....

sELaMat pAgI!!!
syukur alhamdulillah Allah masih memberi aku peluang untuk bernafas untuk menjalankan kewajipanku sebagai hamba-NYA...mm..baca da tajuknye kan??haa..hari ni aku nak kongsi sedikit perihal keluargaku yang tsayang..aku anak ke-4 dari 5 adik beradik..ramai kan??xdela ramai pn tp dsebabkan aku ade  2 lagi kakak, makanye, bile kami bkumpul, dari 3org bole jadi mcm ade 10 org..hahaha...sangat bising..huhu..tapi 2 la sonoknye bila adik-beradik ramai..macam2 bole kongsi n bcerita..so, jom kenali ahli kuargaku...

this is my beloved mum (mak) and dad (abah)

mak and abah yang x pernah lelah mbesarkan kami adik beradik and mberi kasih syg yang  tak thingga buat kami adik-beradik..sayang mak abah!!terima kasih atas pengorbanan mak abah..

ni gambar tbaru kami..diambil tahun lepas time aku kawen..cantik x pengantin 2?haha..perasan je kan..

ni la hero2 family kami..pic ni da lame da..masa ni sume bujang lagi..hihi..yang duduk 2 abah aku, yang baju pink belacan-abg aku, and yang baju maroon -adik aku..
yg ni heroin family aku..hihi..zaman kurus2 dulu..haha..yg baju biru-mak, sebelah mak- akak sulung, tudung oren-akak no. 2, and yg tudung hijau semestinye aku..haha..buruk benor aku time ni...haha..

*hubby aku kate time ni aku x lawa langsung, die kate kalau time ni die kenal aku, die xkn ngorat aku...ade ke patot???huhu...sedihnye...bhahaha...xpela..yg xcntik ni la yg jd isteri abi yg abi syg kn...syg x??hehe...haa...ni la die family aku...family belah hubby xramai sebab die dua beradik je..xpela..jnji ade gak adik-beradik kan..
macam2 kami lalui bsame2 zaman kanak2 dulu...sonoknye jadi kanak2..huu....u all sume pn mesti ade kenangan zaman kanak2 kan??ok lah..sampai dsini je entry hari ni...

love my family,NFA
xoxo
puBLiSh!!

No comments: