Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, January 23, 2013

*LuNcH tImE*


aSsAlamUaLaiKuM......


mOrnINg sEmuA!!!!

u all sume da breakfast ke??aku semestinye da..hihi...mmg 2 la rutin aku pagi2 sebabnye aku mkn ngn hubby..cam datingla kononnyer....padahal kat cafe je pun..hehe...
haa...semalam igtkan nak wat 1 entry, tp x sempat..sebab aku balik awal...
kali ni aku nak share tempat makan yg aku lunch smlm ngn colleague aku..ini lah tempatnye semalam...



haa.....cube u all sume teka ni kat mn..hehe



tadaa!!!!!ni la tempatnye...hee..nampak x?
mesti xnmpak kan??sebab aku malas nak jalan dekat ckit...hihi...ok lah...aku makan kat taman mini malaysia, ayer keroh...hihi...suspen je kan tgk umah2 kg mana la yang aku masuk..hehe...
ni selepas renovation...sebelum ni aku penah g makan kat situ 2 kali je...hihi.. jom tgk ape aku makan...

nasi ayam!!!nyum2!!

ok jugak lah makanan kat sini..ni pun orang belanje..hehe...mesti u all cakap, jalan jauh2 tp makan nasi ayam je???hehe...xpela..janji makan kan..hihi..lagipun tempat ni aku jarang pegi...saje nak kongsi..kot2 sape2 ade yg singgah ke kan...selamat mencuba!!


till then, 
xoxo





3 comments:

Fyda Adim said...

eh dah cantiklah tempat dia...akk dah lama tak datang mkn kat tmn mini nie..

Unknown said...

samelah kak..ni kali ke-3 rasenye dtg...tp 1st time dtg pas renovate..huhu

Miss Ain ♥ said...

wooowww.....sedap2....terliuuqqqqq.....mmbalaz kunjungan akak...heeee